روز عاشقان

 

 

 

 

 

سلام خدمت همه شما دوستان و عاشقان .  

فرا رسیدن روز عشق یا ولنتاین  رو به همه شما تبریک میگم امیدوارم همیشه 

و در کنار هم بمونید و عاشق هم باشید . در این روز چه پسر و چه دختر میتونن

به هم هدیه و یادگاری بدن که همیشه به یاد هم باشند وبه هم 

 دراین روز ثابت کنن که چقدر همدیگرو دوست دارند و چه قدر نسبت به هم  

عشق می ورزن .  

امیدوارم همه شما در زندگی عشق داشته باشید اگه ندارید می تونید هدیه این روز 

رو به خواهر یا مادر یا هر کسی که دوستش دارید بدین روز ولنتاین به نظر من  

فقط برای دختر ها و پسر ها نیست که با هم دوستن .همه می توند به هم هدیه بدن  

به هر کسی که دوستش دارید و برای شما بیشترین زحمت  رو کشیده  در زندگی 

مثل پدر و مادر.

 

                عشق محبتی جاودانه در دست من و توست جلوه  

                                 عشق لبخند است

که هیچکس از بخشش ان فقیر نمیشود .

 

 

  

خرافات خنده دار ولنتاین ۰۰۰  

 

اگر در این روز سیبی ر از وسط نصف کنی تعداد دانه های سیب  

تعداد بچه هایت را نشان می دهد!!!!  

  

در این روز اولین اسمی که در روزنامه ببینی یا در تلویزیون و رادیم بشنوی اسم  

همسر آینده ات است !!!  

  

اگر در روز محبت و عشق یک مرغ عشق ببینی همسرت میلیونر خواهد بود!!!!!   

 

 اگر در روز ولنتاین در راه یک لنگه دستکش پیدا کنی در همسر آینده ات لنگه 

 دیگررا پیدا خواهد کرد!!!!!  

 

 

  

 

 

 

 

                                     

  

پشت پنجره...

 

  

 

  

پشت   آن  پنجره  بین  تو   و   بین  تردید 

                         پشت آن پنجره یک لحظه تو را خواهم دید 

با تو از گمشده های دل خود خواهم گفت 

                         با  تو  از  آن  همه  آتش  که  درونم  لغزید 

 

و نگاهت  که پر  از  نور و پر از آبی هاست 

                        می برد چشم مرا در سفری سبز و سپید 

می برد  تا  ته   آن  آبی ها ، سمت  خدا 

                         و  خدایی که در آنجا  به همه  دل بخشید 

  

تن  من  تشنه ترین  تشنه !  ولی  آن لحظه 

                     ابر ها یی   پر   باران   ز  تنت   خواهد   چید 

تو  نفهمیدی  چر ا من  زتو  هم  دل  کندم ؟ 

                     پشت آن پنچره یک لحظه تو خواهی فهمید! 

 

 

می نویسم...

  

 

به چشمان مهربان تو می نویسم

تا بدانی که محبت و عشق را

تا بدانی که محبت وعشق را

در چشمان تو آموختم

و با تو آغاز کردم .

پس برایم بمان

تا عشقم را تا ابد نثارت کنم.

تا انتهای جاده زندگی با من بمان

که زیباترین شعر زندگی را برایت نجوا کنم

میخواهم این را بدانی که صادقانه

 وعاشقانه  دوستت دارم... 


امشب...

 

 

 

من امشب درس غم را از لب پیمانه می خوانم

سرود گریه ام را با دل دیوانه می خوانم

      من امشب تا سحرگاه می نشینم در دل شب

  غزلهای غم خود را یک به یک مستانه می خوانم.

غم امشب هر چه می گوید حقیقت دارد

 نه او افسانه می گوید ، نه من افسانه می خوانم....