قهر ...

 

 

قهر سکوت تلخت همراز هق هقم شد
مرهم جز این نباشد در ظلمت شبانه
با خود اگر چه دورم سر تا به پا تو هستى
از تو به خود رسیدم پر شور و عارفانه
اى موج سرکش شب، دریاى بردباری
من زورقی شکستم در شام شاعرانه 

 


 

نظرات 3 + ارسال نظر
Dear یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:38 ب.ظ

سلام
وای الهااااااااااام چرا نظری به نظرم نمیدی؟
میدونی چقدر زحمت کشیدم و رو اسمت تآمل کردم تااااا اینکه تونستم اسمت رو تجزیه و تحلیل کنم اصلا خودت به راز تک تک حرفای اسمت پی برده بودی؟
"قهر"ت هم قشنگ بود اما به نظرم دیگه با من قهر نشی;)

سلام دوست خوبم
همیشه با نظرات من خوشحال می کنی . در مورد نظر قبلیت هم خیلی خوشحال شدم که این جوری اسمم رو تجزیه و تحلیل کردی از این کارت بسیار ممنونم ولی زیاد به کامنتا جواب نمی دم امیدوارم این رو بر حسب بی احترامی یا قهر فرض نکنید.

nima یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:25 ق.ظ http://nimafatehi.blogsky.com

سکوت تلخت........

هلال پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:35 ب.ظ http://avin2.blogfa.com

سلام عزیز آپم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد