امشب این...

 

  

 

نظرات 8 + ارسال نظر
داش آکل چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:45 ب.ظ http://marje-jan.blogsky.com/

آهنگ وبلاگ فوق العاده ست.
تصاویر هم دیده نمیشوند.
رخصت

یاسین چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:53 ب.ظ http://www.black-beauty.blogfa.com

وبلاگتون حرف نداره

یه سری به من هم بزن

فعلا
.
.
در ضمن
اگر خواستی پولدار بشی بر روی بنرهای وبلاگم کلیک کن و ثبت نام کن
خیلی عالیه من ثبت نام کردم
لاقل بیا و بخونشون و ببین چه جوریه
با تشکر

اگر مایل به کسب درآمد از وبلاگ خود هستید می توانید با عضویت در سیستم اکسین ادز اقدام به نمایش تبلیغات نمایید و به ازای هر کلیک بازدیدکنندگان برروی تبلیغات تا سقف 800 ریال بعنوان پورسانت دریافت نمایید.همچنین با معرفی این سیستم به دیگران و عضویت آنها از طریق شما به ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغات آنان می شود مبلغ 50 ریال از طرف سایت به پورسانت شما اضافه خواهد شد بدون اینکه از طرف مقابل هزینه ای کاسته شود و بدین صورت شما به یک حقوق ماهیانه و مادام العمر دست خواهید یافت.
بعنوان مثال اگر به طور میانگین روزی 10 نفر از طرف شما عضو سیستم شوند و هر کدام از آنها در بدترین حالت روزی فقط 100 کلیک هم داشته باشند در یک ماه شما درامدی بالغ بر 2325000ریال معادل دو میلیون و سیصد و بیست و پنج هزار ریال فقط از طریق زیر مجموعه ها و آن هم در ماه اول بدست خواهید آورد و قطعا در ماههای آینده این مبلغ چندین برابر خواهد شد.
.
.
.
.
.
برای اطلاعات بیشتر به وبلاگ مراجعه نمایید
.
.
.
.
راستی عکس و مطالب عاشقانه هم دارم.
اگر میخواهید عضو شوید روی تبلیغات با OxinAds کلیک کنید و ثبت نام کنید

عاشقان شهادت چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:17 ب.ظ http://www.sarafrazan.parsiblog.com

بانک مرکزی شاخص‌های کاهش شکاف طبقاتی و بهبود توزیع درآمد در دولت نهم را اعلام کرد. بر اساس تازه‌ترین آمار بانک مرکزی در سه سال 84 تا 86 ضریب جینی (متغیری برای مشخص شدن توزیع درآمد) 4024/0 را نشان می‌دهد. حال آن‌که در سه سال آخر دولت قبلی، این شاخص رقم 4114/0 را نشان می‌داده است. گفتنی است هرچه ضریب جینی به صفر نزدیک‌تر باشد توزیع درآمد‌ها عادلانه‌تر بوده است.
ادامه در وبلاگ سرافرازان
***************************************
منتظر قدوم سبز و پر مهر و نظرهای تأثیر گذارتان هستم.
***************************************
الهی شهید شی

گوانتانامو چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:55 ب.ظ http://www.goantanamo.blogfa.com

سلام الهام خانم شما می تونید توی نظر سنجی انتخابات ما شرکت کنی خوشحال می شیم
یا حق

شمع پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:26 ق.ظ http://shamnevis.blogsky.com

باز این یار قدیمی چه وفایی دارد... چه وفایی دارد؟...

وقتی آخرین گلدان باغجه ام را شکستم ، سال ها بود که تمام گل ها ، تو دفتر خاطراتم خشک شده بودند ...

و امروز من خاکستریم .. حتی گلهای خشک من هم

امیر حسین پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:38 ب.ظ http://shapalootka

تب سرد جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:53 ق.ظ http://haziyanhay-dokhtarak.blogfa.com

الهام
سلام خانمم خوبی؟؟؟
کلی متحول شدم نه ؟؟؟ گفتم هم اسم وبلاگ رو عوض کردم هم قالب رو یک تنوعی بشه دم عیدی...راستی نگفتی این قالب قشنگتره یا قالب قبلی؟؟؟نظرت رو در مورد اهنگ وبلاگم هم بگو ایندفعه دیگه فک نکنی اشتباه اومدی ها که جفت گوشاتو میبرم...دوستت دارم یک عالمه قد هزار تا قابلمه زود پیشم بیا

فاطمه سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:44 ق.ظ

با تو بودن ...
نشسته ام به روی ابر خاطرات
ساکت وخموش
و فقط یاد توست که هر لحظه موسیقی قلبم را می نوازد
و شیرینی روزهای با تو بودن گهگاهی صورتم را نوازش می کند
چه قدر دلم برایت تنگ است نازنینم...

وقتی که دل دست‌هایم
تنگ می‌شود برای انگشتان کوچکت
آن‌ها را می‌گذارم برابر خورشید
تا با ترکیبی از کسوف و گرما
دوری‌ات را معنا کنم.

.
.
.
این روزها در نی نی چشمانم
تنها تصویر محو تو نقش بسته است....
راستی !
چرا خاطره ها فراموش نمی شوند؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد