روز دختران

 

 

 

دختران روزتان مبارررررررررررررررررررررررررررررررک 

 

 

 

 

نوشته: از تمامی دوستان معذرت می خوام که بی معرفت شدم 

ولی به خدا همتون رو به یاد دارم و همیشه در یاد هستین  

ولی اوضاعم مثل قبلا نیست که بتونم هر وقت اراده کنم بیام. 

از همه اتون معذرت می خوام. 

 

 

 

 

 

تو رفتی...

 

   

 

تورفتی در نگاه من شفق زد 

 وشب سیلی به رخسار فلق زد

دریغا دست بی رحم جدایی

کتاب آشنایی را ورق زد 

 

 

 

واسه پر کشیدن...

 

 

 

واسه پر کشیدن من خواستی آسمون نباشی
حالا پر پر می زنم تا همیشه آسوده باشی
دیگه نه غروب پاییز رو تن لخت خیابون
نه بیاد تو نشستن زیر قطره های بارون
واسه من فرقی نداره وقتی آخرش همینه
وقتی دلتنگی این خاک توی لحظه هام می شینه
تو میری شاید که فردا رنگ بهتری بیاره
ابر دلگیر گذشته آخرش یه روز بباره
ولی من می مونم اینجا با دلی که دیگه تنگه
می دونم هر جا که باشم آسمون همین یه رنگه... 

 

 

 

 


بیا...

 

 

  

بیا که دوست دارمت 

بگذار که آسمان، آنگونه که هست  

در جذبه دو چشم تو خود را بگسترد 

بگذرا تا ماه،حتی به زیر ابر،در این سیاهی شب 

آرامش به قلب سپید تو آورد