رسوا شدم...

 

 

                    

                   

                   دیدی که رسوا شد دلم                            غرق  تمنا  شد دلم 

                                

                               دیدی که من با این دل بی آرزو عاشق شدم  

                                

                               با  آن  همه  آزادگی ٬ بر زلف ار عاشق شدم 

                   

                  ای وای  اگر صیاد  من                             غافل  شود از یاد من 

                                                      

                                                     قدرم نداند 

                  فریاد اگر از کوی  خود                             وز رشته گیسوی خود 

 

                                                    بازم رهاند 

                دیدی که رسوا شد دلم                            غرق  تمنا  شد  دلم 

 

               دیدی که رسوا  شد دلم                            غرق  تمنا   شد  دلم 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
آریان دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:20 ق.ظ http://www.OstadeEshgh.com

سلام خوب من


یکی دلش به صد دل بنده

یکی صد دل به یه دل، دل میبنده

یکی دل میبنده و تا آخرش پایبنده

یکی شک داره که دل ببنده یا نبنده

یکی میترسه که دل ببنده

یکی نمیدونه اصلا چطور دل ببنده

یکی هربار به یکی دل میبنده

یکی هی دل میکنه و باز هی دل میبنده

یکی دل میبنده تا بخنده

یکی دلش آکبنده و مونده به کی دل ببنده

یکی اصلا دل نداره که دل ببنده

یکی هم که هیچ نمیدونه ، دل کیلو چنده

محمد دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:46 ب.ظ http://inak.blogsky.com/

ای وای بر اسیری ، کز یاد رفته باشد
در دام مانده صید و ، صیاد رفته باشد

شقایق دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:17 ب.ظ http://www.fanoostanhayi.blogfa.com

سلام
شعراتو خیلی دوست دارم. خودت می نویسی؟
خوشحال میشم بهم سر بزنی

شقایق پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:54 ب.ظ http://www.fanoostanhayi.blogfa.com

اینم کادو منه تو این پستت گذاشتم
´´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶´
´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´
´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´
´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´
´¶¶¶´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´
´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´´
´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶´´
´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´
´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´
´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´
´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´´´
´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´
´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶´´
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´
´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´
´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´

محمدامینن پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:12 ب.ظ http://mohamadamin2.blogfa.com

سلام خوبی
جشن تولدت مبارک ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ساله بشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد