عشق بر باد .........

           

                  

                     

                           من تو را ای عشق از کف داده ام  

                                                    هم تو را هم خودم را گم کرده ام  

                           این   من   عاشق  من  دیوانه  را  

                                                    من  نمی دانم  کجا  کم  کرده ام  

                           من نشانه های خود را می دهم  

                                                     یک    نفر   باید    مرا   پیدا   کند  

                           یک   نفر   که   با  طوفان  عشق  

                                                     چشمه ی  خشکیده  را  دریا کند  

     

 

  

نظرات 5 + ارسال نظر
سید حسین چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:30 ب.ظ http://avareyetanha.blogsky.com

سلام بهت تبریک میگم. قلم گیرایی داری. پیش ما هم بیا.

الناز چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:22 ب.ظ http://www.sarzamine-yakhi.blogsky.com

سلام ممنون که سر زدی وبلاگ تو هم زیباست من لینکت کردم

Sahariii پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:32 ب.ظ http://saharshabaneh.blogfa.com

Salammmm abjiii
Chetoriiiiiiiiii
WooWWW Elii Webett 20 e Bee Ghoraannn
Ahangeesh marekast
BAbaaaa Ey vall Dari
moZiiii Too in Webee KhooShgeloo Kojaaa GHayeeMesh kardee Boodi hann
Yadam Bashee Shanbe ke Didameet Loopetoo BeGiiRam bekeShameesh :D
Vayy Vayyy Man Dige Chi begamm
BiiiiiiiiiiSsstee ham khoDesh Ham AhangeSh hamm NeVeSHtehatttt
Vay Vayyyyyy
PiiShe Manamm Biaiaaa
Bodoo
Dir nashee Ye vaGhttt
ookk
Felann
Tc. Babyeee
:XxxXXxxx

E11 پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:01 ب.ظ

HeH!!!!Hiii WeB!!! jaLeBiiiiE LeZaTeShOoOOo BooOoRDaM:d Ba iN sHeRaYe gHaShNGeT kHeYlIii HaL KArdam NaNaZiiiii:x tC KIsSSsS ByE

مانی جمعه 24 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:55 ق.ظ

سلام.. برا اولین بار اومدم وبلاگت.. خیلی قشنگ بودش.. موسیقی زمینه هم عالی بودش .. این شعرا از ته دل میادش یا برا زیبا نوشتن هستش فقط ؟

موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد